19 Mart 2017 Pazar

İddaa Oynamayı Bilen Kadınlar



İddaa Oynayan Kadın Var Mı?


Bu da nereden çıktı şimdi demeyin. Bahis sadece erkeklerin işi mi sandınız? Ya da hadi iddaa oynayan bir kadın var, kesin bıyıklı, martı kaşlı, mahalle kabadayısı edasında takılıyordur diye düşünüyorsunuz değil mi? Kalıplaşmış önyargılarınızı bir kenara bırakın diye bu konuyu biraz açacağım sizin için. Şu sıralar zaman bulamamaktan ötürü çok fazla basihlerle ilgilenemesem de uzunca süre ilgiliydim. Hatta benim diyen erkeğin tutturamayacağı kuponlardan iyi paralar almışlığım vardır :) 

İddaa nasıl oynanır, güvenilir bahis siteleri nelerdir, iddaa'dan nasıl para kazanılır, hazır kuponlar, iddaa oynamanın kuralları gibi bir çok konuya detaylı yer verdiğim bir blog oluşturmaya hatta buradan biraz daha profesyonel bir blog olmasına karar verdim ve benim gibi düşünen " evet bahis işi sadece erkek işi değildir, futboldan sadece erkekler anlamaz ben de varım" diyenler varsa aranızda buyrunuz efendim, buradan hemen İddaa Nasıl Oynanır isimli bloğumu ziyaret edin. Hatta ziyaret etmeyin takip edin, kendiniz için olmasa bile homosafiyenlerden erkek olan ve  bahis oyunları ile ilgilenen yakınlarınız için takip edin, önerin, takip ettirin ki ben burada tamamen bahis ile ilgilenen, yeni başlayanlara yönelik bilgiler paylaşıyorum. Ayrıca her hafta düzenli olarak hazır kuponlar paylaşacağım üstelik bunlar tamamen ücretsiz, sadece keyfi olarak paylaşılan kuponlar olacak :) 3-5 atar pek de pişman olmazsınız. 

İddaa Nasıl Oynanır'ın içeriğinde en az riskle nasıl bahis yapabileceğinizi, hangi terimlerin hangi manalara geldiğini, en az riskli bahis türlerini, iddaa'yı nereden oynayabileceğinize dair güvenilir bahis sitelerini bulabilirsiniz. Ayrıca haftada bir kez bir bahis sitesinin incelemesini, artılarını ve eksilerini sizinle yine paylaşıyor olacağım. Seneler önce bahis kuponu yapmayı, yaparken nelere dikkat etmem gerekiğini, takımları nasıl takip edeceğimi vs bana öğreten çok zeki ve şeker bir arkadaşım sayesinde bugün artık ara sıra, ufaklı büyüklü kuponlar tutturup kendime bir nevi ek gelir sağlayabiliyorum. 

Sadece dikkatinizi çekmek istediğim bir konu var ki o da kaybetmeye başladığınız anda oynamaya ara vermeniz olacak. Arkadaşlar bahis oyunları tamamen eğlence amaçlı, kendini zarara uğratmayacak şekilde oynandığında keyifli ve kazançlı bir oyun olabilir ancak iddaa oynayarak sürekli para kazanacağını zannetmek, kaybettikçe para yatırıp sürekli kupon yapmak pek de hoş olmayacaktır. 

Türkiye Referandum sonuçlarına bile bahis oynayabiliyorsunuz  düşünün yani :) Hatta referandum bahisleri ile alakalı da bir yazımı şuradan okuyabilirsiniz. 

Alın bu da eski kuponlardan birisi, gözleriniz sizi yanıltmıyor evet benim kuponlar genelde en az 7-8 maçtan oluşur. Daha önce şahit olan arkadaşlarım da yakından bilir bunu :)  Devamı için www.iddaanasiloynanir.xyz ye beklerim :) 


iddaa oynayan kadın
www.iddaanasiloynanir.xyz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder