19 Şubat 2017 Pazar

The Body Shop Tea Tree Yüz Temizleme Jeli


Bugün size uzun zamandır kullandığım The Body Shop Tea Tree  sivilce lekeleri için yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. Yaklaşık 7-8 aydır bu ürünü kullanıyorum. Karma bir cilde sahibim ve özellikle çene bölgemde zaman zaman sivilceler oluşur. Sivilcenin derdi ayrı, sivilce lekelerinin derdi ayrıdır. Neler neler kullanmamıştır ki o sevimsiz sivilce lekelerine sahip olan insanlar :) Bir türlü geçmek bilmez, yer eder, resmen sizin bir parçanız olurlar. İstese de istemese de insanın canını makyajsız sokağa çıkamayacak kadar sıkarlar. Benim sivilce lekeleri için yüz temizleme jeli arayışım The Body Shop Tea Tree yüz temizleme jelini keşfedene kadar sürdü. Daha önce sivilce ve sivilce lekeleri için yüz temizleme jeli deneyimlerimde, kullandığım ürünlerin çoğu birkaç yıkamada yeni sivilce oluşumu gibi çeşitli yan etkilere sebep oldu ve hiçbir işe yaradıklarını da görmedim. Loreal, neutrogena, nivea, garnier gibi markaların akneli ciltler için yüz temizleme jelleri yüzünden zamanında çok çile çektim açıkçası. Her kullandığım ürün sonrası cilt sorunlarım 1'den 3'e çıkıyordu. Artık The Body Shop Tea Tree benim için vazgeçilmez bir yüz temizleme jeli oldu. İleride daha iyisini bulabilir miyim bilmiyorum ancak şimdilik en iyisi bu. 
The Body Shop Tea Tree Yüz Temizleme Jeli
The Body Shop Tea Tree Skin Clearing Mattifiying Facial Toner

 The Body Shop Tea Tree yüz temizleme jelini her akşam ve sabah kullandığınızda, öncelikle T bölgemde biriken fazla yağın yok olduğunu hissediyorsunuz. Eğer yanaklarınız kuru ise belki yağlanma yapmayan ve gözenek sıkılaştırıcı  bir gece kremi sürebilirsiniz. Ben gece ve gündüz kremi olarak daha önceki yazılarımda bahsettiğim, evde yaptığım ve kırışıklıktan, nemlendirmeye her ihtiyacımı karşılayan bu kremi kullanıyorum. Tea Tree Çay Ağacı Özlü yüz temizleme jeli benim cildimde kuruma, dökülme gibi sorunlar yaratmadı ki benim T bölgem ne kadar yağlıysa yanaklarım da bir o kadar kurudur. Bu yüz temizleme jelinin yoğun ve mentollü bir kokusu var. Beni rahatsız etmeyen bu koku ve fazlasıyla temizlik hissi uyandırıyor. Özellikle cildinizde geniş gözenekleriniz varsa The Body Shop Tea Tree yüz temizleme jeli ile gözenekleriniz temizleniyor. Kısa süre içerisinde sivilce lekelerinizdeki etkisini göreceksiniz.  Sivilce lekeleri için yüz temizleme jeli arıyorsanız ve hala acaba yeni sivilce oluşumuna yol açar mı düşüncesi ile bir türlü doğru yüz temizleme jelini bulamadıysanız  The Body Shop Tea Tree yüz temizleme jelini kullanmanızı tavsiye edebilirim. Fiyat olarak da kesenizi yormayacaktır ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder