31 Mart 2017 Cuma

Fi'nin 4. Bölümü Ne Zaman Yayınlanacak?




Puhutv Türkiye'nin Netflix'i Olur Mu?


Netflix'in dünya çapındaki başarısını, büyüme ivmesini duymuşsunuzdur. Netflix big datayı kendi lehine kullanmayı iyi bilip tam da izleyicinin istediği senaryoları yine izleyicinin görmekte hoşlandığı oyuncularla buluşturup kocaman bir şirket haline gelmeyi, dünyanın hızla büyüyen şirketleri arasına girmeyi başardı. Türkiye pazarına da geçtiğimiz yıl içerisinde girdi. Hatta ben de iyi bir Netflix izleyicisiyim.

Konuya Netflix'ten girdim ama amacım Türkiye'nin de artık bir online dizi platformu olduğunu anlatmaktı. Puhutv online dizi platformu olarak artık yayında ve ciddi yatırımlar yaptıklarını, özellikle marketinge çok ciddi bütçeler yatırdıklarını görebiliyorum. Bu kadar iyi bütçelerle marketing yapan starupların başarılı olma yüzdesini her zaman yüksek buluyorum. 

Adamlar masraftan kaçınmıyor kısacası. Adamlar dediğim de Doğuş Grubu ;)  Üstelikte şuan ücretsiz bir platform. İlerleyen süreçlerde Netflix gibi puhutv'nin de aylık ücrete tabi olacağına eminim ama en azından şuan ücretsiz döneminde hem deneyip hem de televizyonda olmayan yeni bir online dizi olan Fi'nin keyfini çıkarabilirsiniz. EN çok merak edilen ise Fi'nin 4. bölümünün ne zaman yayınlanacağı. Detaylara geçmeden Fi nin 4. bölümü ne zaman yayınlacak sorusunun cevabının www.parizyen.org da olduğunu söylemeliyim. 

Mesela en çok reklamları dönen dizileri Fi oldukça kaliteli ve kalabalık bir oyuncu kadrosuna ve ilgi çekici bir senaryoya sahip. Kadroda Ozan Güven, Mehmet Günsür, Serenay Sarıkaya ve Başak Tüzünataç'ı gördüm. Henüz puhutv ve yeni online dizileri Fi'yi izleme fırsatı bulamadım ama oyuncuların ayrı ayrı çok beğendiğim kaliteli bir kadrodan oluşturulmuş Fragman ise oldukça ilgi çekici. Cezbetmiyor desem yalan olur. 

Fragmanı izlemek isterseniz, şöyle bir bakabilirsiniz eminim sizin de ilginizi çekecektir.Şuan 3 bölüm yayınlanmış.  Açıkçası ben Can ve Duru'nun hikayesini şimdiden merak ediyorum. İlk fırsatta da izlemeye başlayacağım. 

Puhutv'nin bu online dizisi Fi'nin geçen yıl en çok satan kitaplar listesindeki Fi ile ne kadar bağlantısı var bilmiyorum. Hepibirlikte izleyip bakabiliriz bence. Ücretsiz olması denemek için en önemli etkenlerden birisi. Tutun ki dizi kötü en azından Ozan Güven ve Mehmet Günsür'ün oyunculuğunu izlemeye değer diye düşünüyorum. Üstelik uygulaması da olduğu için mobil telefonlarınızdan da izleyebiliyorsunuz :) İyi seyirler. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder