26 Şubat 2017 Pazar

The Body Shop Vitamin E Serum Kullananlar



Kullandığım ve mükemmel sonuçlar elde ettiğim her ürünü sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Karma bir cildim olduğu, özellikle kuru yanaklara ve minik minik lekelere sahip olduğum için kendime hem nemlendirici, hem sivilce oluşumuna yol açmayacak hem de cilt lekeleri için serum aramaya başladım 4-5 ay kadar önce. Gece serumu olarak cilt bakım ürünlerime eklediğim The Body Shop Vitamin E Serum'dan bahsedeceğim. Vitamin E Serum sabahları taptaze ve ışıltılı bir ciltle uyanmamı sağlıyor. Açıkçası bu gece serumunu satın alırken bu derece etki edeceğini asla düşünmemiştim. Yaklaşık 5 aydır kullandığım için de gönül rahatlığıyla önerebiliyorum. 

vitamin e serum
The Body Shop Vitamin E Yağ Serum
The Body Shop Vitamin E Serum için ürün tanıtımında 8 saat güzellik uykusuna yatmışsınız etkisi verir diye yazar. Bir açıklama bir ürünle anca bu kadar bağdaşabilir. Gerçekten serumun etkisini ilk sabah aynen böyle görüyorsunuz aynada :) Gece serumu olarak kullandığınızda cildi dinlendiriyor, yeniliyor, ışıltı veriyor, cilt lekelerinde gözle görülür etki yaratıyor. Zaten içeriğinde cildin çok sevdiği E vitamini bulunuyor. E vitamininin anti-oksidan özelliği ile bulunmaz cilt lekeleri için serum olarak Vitamin E Serum karşımıza çıkıyor. İçeriğinde bol e vitamini içeren buğday yağı var ve hyaluronikasit de biofermentasyon yoluyla elde edilen yüzde 100 organik bir maddedir. Ayrıca yenileyici özelliği ile kırışıklıklara da etki edecektir. 

Gece serumu olarak kullanılması öneriliyor zaten ki ben de buna katılıyorum. Vitamin E serum ne kadar hafif yapılı ve uçucu bir yağ içerse de gündüz kullanımı için uygun bulmuyorum. Serumu özellikle The Body Shop'ın E vitamini serileriyle birlikte değil de Çay Ağacı serileri ile kullanmanızı öneriyorum. Her şeyin fazlası zarar vereceği gibi fazla e vitaminli ürünlerin de sivilcelenmeye sebebiyet verdiğini gördüm daha önceki deneyimlerimde. Mesela yüz temizleme jeli olarak The Body Shop Tea Tree serisini kullanabilirsiniz. Bu yüz yıkama jeli ile alakalı açıklamalarımı da buradan okuyabilirsiniz.  Hem çay ağacı serisi yüz yıkama jelini kullanıp hem de Vitamin E Serum'u kullanırsanız, çok mükemmel sonuçlar elde edebileceğiniz cilt lekeleri için serum arayışlarınıza son vermiş olacaksınız. :)
Son olarak serumun düzenli kullanımda oldukça uzun süre idare edecek kadar bereketli olduğunu ve fiyatının da buna oranlı çok uygun olduğunu belirmekte fayda görüyorum. 70 TL civarına satın alabiliyorsunuz. Bu gece serumu cilt bakım ürünleriniz arasında yerini alsın derim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder