15 Mart 2017 Çarşamba

Loreal Paris Saf Kil Arandırıcı Jel

Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli


Yine sivilce üretmeye meyilli yağlı ciltler için deneyimlerimi paylaşacağım. Geçen hafta gratis indiriminde çok uygun bir fiyata denk geldiğim Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Jel'i hemen alıp denemeye karar verdim. Hep mi yağlı ya da karma ciltlere önerilerin olacak diye merak edenler için "Hayır güzellik ve kişisel bakım ile ilgili onlarca önerimizi oldu parizyen'den okuyabilirsiniz. " diyerek, arındırıcı yüz yıkama jeli için deneyimlerimi paylaşmaya devam edebilirim. 
arındırıcı yüz yıkama jeli
Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Jel



Yağlı ciltler için yüz yıkama jeli arayıp bir türlü doğru ürünü bulamayan bir çok kişi vardır içinizde diye düşünüyorum. Ben de bu soruna çare bulmak adına bir çok ürün denemekten kaçınmıyorum. Cilt bakım ürünleri kategorisi için Loreal ürünlerini kullanmayı pek tercih etmememe rağmen Loreal Paris Saf Kil arındırıcı Jel'i markaya son bir şans vermek adına satın aldım. 1 hafta içerisinde de 3 kez kullandım. Yağlı ciltler için yüz yıkama jeli seçenekleri arasında tabii ki ilk 5 arasına sokmam ama güzel, yumuşak bir dokusu var. İçinde sabun olmadığı için cildi kurutmuyor. Temizleme özelliği fena değil ancak arındıcı özelliğini pek beğenmedim. Yağlanmayı önleyici, matlaştırıcı özelliği pek yok. Belki düzenli kullanımda etkisini gösterebilir ama en azından diğer Loreal cilt bakım ürünleri gibi sivilce oluşumuna sebep olmadı en azından. Arındırıcı yüz yıkama jeli olarak kuvvetli bir ürün değil ama sabunsuz, killi bir yüz yıkama jeli istiyorsanız öyle çok da yağlı bir cildiniz yoksa deneyebilirsiniz. Ortalama fiyatı 50 TL gibi ama Gratis'in %50 indirim kampanyalarında 25 TL'ye kadar indirimli satın alabiliyorsunuz. Ancak yağlı ciltler için yüz yıkama jeli gerçekten matlaştırsın, fazla yağı alsın istiyorsanız daha önce özelliklerini başka bir yazımda paylaştığım The Body Shop Tea Tree yüz yıkama jelini deneyebilirsiniz. The Body Shop Tea Tree Yüz Yıkama Jeli ile alakalı detayları da buradan okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder