10 Nisan 2017 Pazartesi

L'action Rasul Mud Mask - Rasul Çamuru Özlü Yüz Maskesi




L'action Arındırı ve Canlandırıcı Maske


Yeni bir maske önerisi ile daha karşınızdayım. Cilt bakımı benim için ne derece önemli ise sizin için de aynı seviyede önemli olduğunu düşünüyorum. Farklı ürünleri deneyerek, sonuçlarını sizinle paylaşmaya çalışıyorum. Bugün de Gratis'ten aldığım tek kullanımlık L'action Rasul Mud Mask - Rasul Çamuru Özlü Yüz Maskesinin kullanımından ve etkilerinden bahsedeceğim. Tek kullanımlık dediğime bakmayın! Kullan kullan bitmiyor, maşallahı var. Kendiniz, fazla geldi kardeşiniz, ona da fazla gelirse alt komşunuza falan da uygulayabilirsiniz bu arındırıcı ve yaşlanma etkilerini geciktirici maskeyi. 


Öncelikle L'action'un bir Fransız markası olduğunu öğrenince biraz daha içim rahat şekilde maskeyi satın aldım. Cilt bakımı için kullandığım her ürünü önce minik bir bölgeye uygulayarak cildimin reaksiyon gösterip göstermeyeceğini kontrol ediyorum ki size de bunu tavsiye ederim çünkü her ciltte farklı etkilere sebep olabilirler. Cilt bakımı ile alakalı çok daha detaylı bilgiler edinmek isterseniz de www.parizyen.org'a bakabilirsiniz. 

Maske Rasul çamurundan elde edilmiş, E vitamini ve Argan yağı ile zenginleştirilmiş. Öncelikle yüzüne göz çevresi hariç uyguladığınız maskenin bekleme süresi 10 ila 12 dakika arasında. Hem cildinizdeki fazla yağı emiyor, hem cildinizi temizleyip arındırıyor bunların yanında da yaşlanma etkilerini geciktiriyor. Açıkçası ben maskenin olağanüstü bir etkisini yaşamadım ama birçok pahalı maskeden daha iyi buldum. 

Yüzünüze maskeyi uygulayıp duruladıktan sonra cildiniz ipeksi bir yumuşaklığa ve aydınlığa sahip oluyor. Arındırıcı etkisine inandım şimdilik ama yaşlanma belirtilerini geciktirir mi onu bilemiyorum ama zaten ben yaşlanma karşıtı krem olarak kendi yaptığım kremi kullanıyorum ve binlerce lira değerindeki kremlere değişmem onu. Merak edip kullanmak isterseniz kendi kremimi nasıl yaptığımı ve etkilerini buradan okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder