12 Nisan 2017 Çarşamba

Müşteri Memnuniyetine Önem Vermeyen Büyük Markalar!

Müşteri Memnuniyetine Önem Vermeyen Büyük Markalar!

Aslında bu başlığı açmamdaki amaç çoğu zaman kendimin de yaşadığı ancak birkaç gün önce bir yakınımın yaşamış olduğu bir müşteri memnuniyetsizliğini dile getirmek ve büyük markaların satış yaparken gösterdikleriri ilgiyi, ürünlerini alan müşterilerine göstermekten kaçınıyor olmaları.

Bu başlık altında markalarla yaşadığınız sorunları paylaşabilirsiniz. Buradaki paylaşımlar ile sesinizi duyurabilirsiniz. Madem ki müşterinin memnuniyetini önemsemeyen markalar var hala ki bunlardan birisi D'S Damat, o halde bizler de müşterilere yaşattıkları sorun ve şikayetleri dijital ortamda kitlelere ulaştırmalı, birbirimizi markaların sorun çözememeleri ve hangi markalardan uzak durmamız gerektiği anlamında bilgilendirebiliriz. Burada gördüğünüz ürün çok kısa süre önce ciddi rakamlar verilerek D'S Damat'tan alınan, kısa sürede bu hale gelebilecek kadar kalitesiz bir ürün. Bunun için müşteri firma ile irtibata geçtiğinde hiçbir çözüm bulamıyor! Yazık, bugün müşteri memnuniyetine önem vermeyen firmalar asla marka prestijlerini koruyamayacaklardır. Mesela ben bunu gördükten sonra Damat'tan çöp aldırmam! Alternatiflerini tercih eder ve ettiririm. Özellikle alışveriş konusunda karar verici her zaman kadınlardır bilirsiniz. Dolayısıyla özellikle kadınlar arasında bu tarz sorunların paylaşılması markaları yapmış oldukları bu hatalardan belki geriye çevirebilir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder