2 Nisan 2017 Pazar

Ücretsiz Tester Seti Kazanma Fırsatı!



Ücretsiz Deneme Ürünleri Kazanın!


Bugün size bir süprizim var. Yeni bir kampanya başlattım ve belki siz de bu kampanyadan yararlanmak istersiniz diye sizi haberdar etmek istedim. Daha önce Loreal gibi markaların ücretsiz deneme ürünlerini temin edebileceğiniz adresleri size bildiriyordum. Bu kez ben sizler için bir hediye seti hazırladım.

Bu seti kazanabilmeniz için tek yapmanız gereken  Parizyen'i Facebook ve Instagram hesaplarından takip etmek. Detaylar sosyal medya hesaplarında sizleri bekliyor. Fotoğrafta görmüş olduğunuz set sosyal medya platformlarımızda aktif olarak bizi takip eden ve paylaşımlara yorum yapan takipçilerimizden 2 kişiye hediye edilecektir. Kazananlar Nisan ayı sonunda yine sosyal medya hesaplarımızdan duyurulacaktır. 

Pek yakında http://www.parizyen.org/ üzerinden düzenleyeceğimiz yarışmalar ile çok daha güzel süprizlerle karşılacaksınız. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder