28 Şubat 2017 Salı

En İyi Maskara Markaları


En İyi Maskaralar

Bir İstanbul Kadını olarak makyaj vazgeçilmeziniz biliyorum. Bu yüzden yazılarımda genel olarak cilt bakımı maskeleri, makyaj malzemeleri gibi konulara daha çok yer vermeye çalışıyorum. Mükemmel makyajın yolu mükemmel gözlerden geçer dolayısıyla göz makyajının olmazsa olmazı maskaralardan bahsetmeden olmaz. Şubat itibariyle 32 Yaşında bir kadın olarak bugüne kadar birçok maskara denedim. En iyi maskara benim için sadece kirpiklerimi uzun ve gür gösteren maskara değil aynı zamanda zarar vermeyen, besleyen maskaralardır. Bugüne kadar kullandığım en iyi maskara markaları için sıralamama başlıyorum. 

1. Clinique High Impact Maskara

Özelliği: Hacimlendirme ve kıvırma
Fiyat: 100 TL  
en iyi rimel markaları
Clinique Hich Impact

Benim için hayatımın vazgeçilmezi olan ve bir numaram olan en iyi maskara markası kesinlikle Clinique High Impact 'dir. Kirpiklerinizi hem olduğundan çok daha fazla dolgun gösterip hacimlendirirken hem de besler. Ayrıca kıvırma özelliği ile mükemmel kirpiklere sahip olabilirsiniz. Bu maskarayı diğerlerinden ayıran en önemli özelliği ekstra bir temizleyici ile silmenize gerek kalmadan sadece suyla bile akıp gitmesidir. Oysa ansızın yağmura yakalansanız ya da ağlarsanız akmaz. Bu durum benim için de şaşırtıcı ancak benim için en iyi rimel markası olmasının ana sebeplerinden birisi de budur. Şiddetle tavsiye ederim :) 


2. Lancome Hypnose Drama 

Özelliği: Hacim verici
Fiyat: 115 TL



en iyi maskaralar
Lancome Hypnose Drama
En iyi maskara markalarından bahsederken Lancome Hypnose Drama'ya değinmezsem olmazdı. Kıvrımlı fırçasıyla kirpiklerinizin şeklini kolayca alır ve istediğini şekli kolayca verebilirsiniz. Kirpiklerinize zarar vermez. Dayanıklılığı maksimum seviyede. Kirpiklerinizi tek tek ayırırken aşırı hacim verir. 2. tercihim olarak her zaman gönül rahatlığıyla tercih edebileceğim bir maskaradır. İçeriğinde proB5 vitamini kullanımıştır ve kirpiklerinizi besleme özelliğine de sahiptir. Çok dolgun, hacimli, çarpıcı bakışlar istiyorsanız kesinlikle tercih edebilirsiniz. 


3. Dior Diorshow Maskara

Özelliği: Uzun gösterir, Dolgunluk ve Hacim verirFiyatı: 115 TL
en iyi rimel markası
Dior Diorshow Maskara


Mikrofiberlerle zengileştirilmiş yeni nesil formülü ile profesyonel makyözlerin tercih ettiği maskaralar arasındadır. En iyi maskara markaları sıralamamda 3. sırada yer alan Diorshow maskara kirpiklerinizin en erişilmez noktalarına bile fırça yapısı sayesinde ulaşıyor. Kalıcılığı mükemmel seviyede. Ayrıca patentli air-lock kilit sistemi sayesinde rimelin hava ile temasını tamamen kesmişler ve çok uzun süre kurumadan muhafa edilebiliyor. 





4. Max Factor 2000 Calorie 

Özelliği: Dolgunluk ve dayanıklılık
Fiyatı: 30 TL


en iyi maskara markaları
Max Factor 2000 Calorie



Öncelikle uygun fiyatlı bir maskara arıyorsanız ve bu maskara da en iyi rimeller arasında olsun diyorsanız tercih edeceğiniz ilk seçenek Max Factor 2000 Calorie'yi hemen deneyebilirsiniz. Fiyatı piyasadaki bir çok ucuz marka ile neredeyse aynı ancak işlev açısından kesinlikle aradığınızı bulabilirsiniz. Ben zaman zaman kullandım ve çok memnun kaldım. Ürün özelliklerinde 300 kata kadar hacim verdiğini söyler. 300 kat mı bilemiyorum ama bu uygun fiyatlı maskarayı bana en iyi maskaralar listeme sokabilecek kadar hacim verdiğini, dayanıklı olduğunu ve kirpiklere zarar vermediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Dayanıklılık ve hacim acısından tercih edebileceğiniz bir maskara. Ayrıca en iyi maskara markaları arasına sokmamın bir diğer nedeni de kirpikleri topak topak yapıp birleştirmeden tane tane hacimlendirmesi. Uygun fiyatla kaliteli bir göz makyajı elde edebilirsiniz. 



5. L'oreal Telescopic Maskara

Özelliği:  Uzun gösterme ve ayırma
Fiyatı: 40 TL


en iyi rimel markası
L'oreal Telescopic Maskara
Diğerlerine göre bu önerim de uygun fiyatlı maskaralardan olacak. Bu arada belirtmek isterim ki her bütçeye ve her kadına uygun önerilere bulunabilmeye dikkat ediyorum. L'oreal Telescopic Maskara da yine bütçenize zarar vermeden ednebileceğiniz, kalıcılığı ve kirpiklerinizi tek tek ayırarak uzatması açısından çok başarılı bir maskaradır. En iyi maskaralar listeme alırken bir de uzun gösteren maskaraya yer vermek istedim ve L'oreal Telescopic Maskara hem dolgun gösteriyor hem kirpiklerinizi tek tek ayırıyor hem de inanılmaz uzun kirpiklere sahip olmanızı sağlıyor. Uzun kirpiklere sahip olmak istediğinizde gönül rahatlığı ile kullanabileceğiniz bir maskara olarak bulundurabilirsiniz. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder